Melakar ruangan ini dengan pautan ilmu

Perjuangan Terhadap Deen (P.T.D)

Bersarapan sebelum Perhimpunan bersama Perdana Menteri
bersama Nadia

PTD.. aku memang tidak berfikir memegang jawatan itu. Namun ketentuan Allah tiada siapa mengatasinya. Namun semua itu telah berlalu hampir lima bulan yang lalu. Jawatan itu telah ku tinggalkan demi menjadi dan melibatkan diri sebagai MURABBI. Kenangan bekerja sebagai PTD akan ku kenang dan ku ingat selamanya. Banyak aku belajar tentang kehidupan melalui jawatan yang aku sandang. Alhamdulillah, semuanya sedikit sebanyak mematangkan aku bagaimana menghadapi kemelut dalam bersosialisasi. Pengalaman ketika di Jabatan Perdana Menteri sangat membantu aku dalam mengenali masyarakat yang sebenarnya. Aku hanya biasa dengan biah yang Islamic, namun ketika menyandang jawatan ini sedikit sebnyak membantu aku mempratikkan ilmu yang aku pelajari. Sangat mencabar. Allah telah memberi aku peluang dan ruangan yang seketika itu, akan aku hargai sampai bila2. Kini aku bakal bergelar Murabbi (insyaAllah- doakan ya).

hari melapor diri bersama kwn2


bersama rakan rapat semasa PTD.. Miss u Alin..


Muslimah PTD